اخبار و مقالات خود را به azadi.barabari@gmail.com بفرستید.
وبلاگ آینه آزادی و برابری http://avbi.blogspot.com/

NOTHING CAN STOP US

December 07, 2007

بیانیه شماره یک دانشجویان آزادیخواه و برابری طلب تهران

رفقای ما را آزاد کنید !


دانشجویان آزادیخواه و برابری طلب سراسر ایران؛


همانطور که مطلع هستید سی تن از رفقای ما در بند 209 زندان اوین تحت شکنجه و بدترین شرایط جسمی و روحی قرار دارند. برگزاری قدرتمند مراسم روز دانشجو در تهران، مازندران، کرمانشاه، تبریز و همدان نشان دهنده عزم راسخ ما برای رساندن فریاد رسای آزادیخواهی و برابری به گوش جامعه بود. رژیم اختناق و سرکوب اسلامی در این خیال واهی به سر می برد که با دستگیری رفقای ما خواهد توانست مانع برگزاری شکوهمند مراسم روز دانشجو شود. اما در این راه شکست مفتضحانه ای خورد. این پیروزی را به تمامی رفقای دانشجو تبریک می گوییم.


رفقا ! فردا روزی است که دانشگاه های سراسر ایران باید فریاد ما را برای آزادی تمامی دانشجویان در بند بشنود و بار دیگر سکوت قبرستانی و پادگانی شان شکسته شود. این مهم اتحاد عمل و سازماندهی ما را برای آزادی هر چه سریعتر رفقا می طلبد. در تمامی دانشگاههای ایران خبر دستگیری فعالان دانشجویی را پخش نمایید و بگذرایید تمامی جامعه بداند که دانشجوی او به جرم آزادیخواهی و برابری طلبی در بند است. در این میان سکوت بی شرمانه رسانه ها اعم از وابسته و به ظاهر "بی طرف" و "دموکراسی خواه" وظیفه ما را برای خبررسانی دو چندان کرده است. این سکوت هم پیمان بی شرم سرکوب است. این دروغ پراکنی ها و لاپوشانی ها تمهید دیرینه سال اربابان سود وسرمایه است.

رفقا ! چشمان خانواده های دانشجویان زندانی به اراده ی راسخ ما دوخته است. ما پیشتر نشان دادیم که با هیچ تهدید و ارعابی دست از مطالبات صنفی و سیاسی خود نخواهیم کشید. با شناختی که از رفتار وحشیانه رژیم در زندانها سراغ داریم به خوبی میدانیم که سلامتی رفقای ما در خطر است. مبارزه ی ما تا آزادی تمامی دانشجویان سیاسی در بند ادامه دارد.

طبقه کارگر آگاه ایران؛


دانشجویان آزادیخواه و برابری طلب در سراسر ایران متحد همیشگی و طبقاتی شما بوده و در تمامی اعتراضات و اعتصابات به حق شما هم صف و هم سنگر شماست. شعارهای چند سال اخیر که بارزترین آن "جنبش دانشجویی متحد جنبش کارگری" است به خوبی نشان از این مسئله دارد که دانشجویان راه خویش را برای رساندن جامعه به "آزادی و برابری" در اتحاد با کارگران یافته اند. حمایت و خبررسانی شما در این مقطع زمانی گامی است بلند در راستای این اتحاد و مبارزه مشترک .

مردم آزادیخواه سراسر جهان؛

دانشجویان ایران با شعار "نه به جنگ" و "نه به استبداد " قدم در راه مبارزه با جنگ طلبی امپریالیسم و بنیادگرایی نهاده اند. در این راه حمایت تمامی آزادیخواهان جهان پشتوانه ای است محکم برای شکستن صف ارتجاع و جنگ طلب تا سایه شوم جنگ و ناامنی را از زندگی مردم ایران بزداید.


دانشجویان آزادیخواه و برابری طلب تهران

شانزدهم آذر 1386


لیست رفقای دستگیر شده در چند روز اخیر به شرح زیر است:

مهدی گرایلو - کارشناسی ارشد ژئوفیزیک دانشگاه تهران
نادر احسنی - فارغ التحصیل دانشکده منابع طبیعی دانشگاه مازندران
انوشه آزادبر - علوم اجتماعی دانشگاه تهران
ایلناز جمشیدی - ارتباطات دانشگاه آزاد تهران مرکز
بهروز کریمی زاده - اخراجی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران
سعید حبیبی - دبیر معذول تشکیلات دفتر تحکیم وحدت
علی سالم - پلی تکنیک
محسن غمین - دانشگاه پلی تکنیک
یونس میرحسینی - فنی باهنر شیراز
میلاد عمرانی - شهید رجایی
عابد توانچه - دانشجوی اخراجی دانشگاه پلی تکنیک
صدرا پیرحیاتی - دانشگاه شاهد
روزبه صف شکن - کارشناسی ارشد علوم سیاسی دانشگاه تهران
سعید آقام علی - دانشگاه هنر یزد
روزبهان امیری - دانشکده علوم دانشگاه تهران
نسیم سلطان بیگی - دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه
مهسا محبی - دانشگاه شریف
کیوان امیری الیاسی - کارشناسی ارشد دانشگاه شریف
هادی سالاری - دانشگاه رجایی
امیر آقایی - دانشگاه رجایی
فرشید فرهادی آهنگران - دانشگاه رجایی
سعید آقاخانی
اوختای حسینی - دانشگاه آزاد
سروش هاشم پور - چمران اهواز
حامد محمدی - اقتصاد دانشگاه مازندران
آرش پاکزاد - علوم اجتماعی دانشگاه مازندران
میلاد معینی - مردم شناسی دانشگاه مازندران
بهرنگ زندی - مردم شناسی دانشگاه مازندران
حسن معارفی - دانشگاه مازندران

1 comment:

Anonymous said...

با دوردهای انقلابی
بسوی سوسیالیسم بروز شد.

بیانیه کمیته مرکزی حزب کمونیست ایران بمناسبت برگزاری مراسم 16 آذر

علیرغم موج سازمان یافته سرکوب نهادهای امنیتی و اطلاعاتی رژیم جمهوری اسلامی و دستگیرکردن تعداد زیادی از فعالین دانشجویی چپ و تحت تعقیب قرار دادن تعدادی دیگر از آنها به منظور جلوگیری از برگزاری مراسم روز دانشجو، مراسم دانشجویان آزادیخواه و برابری طلب به مناسبت 16 آذر - روز دانشجو- در ظهر روز سه شنبه 13 آذرماه 1386 در مقابل دانشکده فنی دانشگاه تهران با شعارهای "نه به جنگ !" ، "دانشگاه پادگان نیست " و " آزادی دانشجویان زندانی " با موفقیت برگزار گردید. فراخوانهای متعدد برگزاری مراسم از سوی جریانات دانشجویی چپ در دانشگاههای شهرستانها (شیراز،مشهد،تبریز و ... ) و بیانیه های حمایت آنها از دانشجویان آزادیخواه و برابر طلب دانشگاههای تهران و دستگیر شدگان مراسم روز 13 آذر نیز منتشرگردید.......................
.......ادامه در وبلاگ بسوی سوسیالیسم

http://www.besoyesosyalism3.blogfa.com/
زنده باد سوسیالیسم