اخبار و مقالات خود را به azadi.barabari@gmail.com بفرستید.
وبلاگ آینه آزادی و برابری http://avbi.blogspot.com/

NOTHING CAN STOP US

December 30, 2007

خاکسپاری شهیدان این بار در دانشگاه بهشتی

خبرنامه امیرکبیر: پس از به خاک سپاری شهدا در دانشگاه شریف و دانشگاه اصفهان، در دانشگاه شهید بهشتی هم سه شهید گمنام طی هفته های آینده به خاک سپرده خواهند شد.

به خاک سپاری شهدا در دانشگاه شریف با واکنش گسترده دانشجویان مواجه شد اما نیروهای انصار حزب الله و گروه های فشار با هجوم به دانشگاه موفق شدند علیرغم اعتراض گسترده دانشجویان به این مسئله پیکر شهدا را در دانشگاه به خاک بسپارند.

چند ماه پیش نیز چند شهید گمنام در دانشگاه اصفهان به خاک سپرده شد. طبق آن چه در خبرها آمده طی هفته های آینده قرار است ۳ شهید نیز در دانشگاه شهید بهشتی به خاک سپرده شوند.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر مسئول بسیج دانشگاه شهید بهشتی با اعلام این خبر گفت: در مراسم خاکسپاری این سه شهید گمنام که در ماه محرم انجام خواهد شد، مسئولان وزارت علوم، نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها، بسیج، مسئولان دانشگاه و اعضای تشکل‌های دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی حضور خواهند داشت.

این عضو بسیج اعلام زمان دقیق خاکسپاری شهدا در دانشگاه را به هفته آینده موکول کرد. خانی‌زاد در پایان گفت: این شهدا در محل یادواره شهدا در کنار مقبره امامزاده‌ای که در دانشگاه شهید بهشتی مدفون است، به خاک سپرده خواهند شد.

No comments: