اخبار و مقالات خود را به azadi.barabari@gmail.com بفرستید.
وبلاگ آینه آزادی و برابری http://avbi.blogspot.com/

NOTHING CAN STOP US

December 27, 2007

اعلام حمایت از خواست دانشجویان ، روز 28 دسامبر برابر با روز 7 دی ماه ، روز فراخوان بین المللی برای آزادی دانشجویان زندانی

ما تعدادی از کارگران مجتمع های پتروشیمی بندر امام ، فجر ، اروند ، فن اوران ، فارابی ، کارون و غدیر واقع در منطقه ماهشهربدینوسیله از روز فراخوان بین المللی برای آزادی دانشجویان زندانی اعلام حمایت میکنیم و از همه کارگران در ایران و جهان میخواهیم که با شرکت در این اعتراض جهانی ، دانشجویان و خانواده هایشان را تنها نگذارند . ما اعلام میداریم که در ایران امروز ، کمتر کسی است که از مبارزه دانشجویان باخبر نباشد و حمایت معنوی خود را به اشکال مختلف نشان نداده باشد . هر انسان باشرفی در جامعه پر از تبعیض و نابرابری ، از تلاش این دانشجویان برای رساندن صدای ازادیخواهی و برابری طلبی باخبر است و میداند که حمایت از این مبارزه ، حمایت از حرمت انسان و آزادیخواهی و برابری طلبی ، و حمایت از همه زندانیان سیاسی و خواست " زندانی سیاسی آزاد باید گردد " است .

خانواده های دانشجویان زندانی
در چنین روزهائی که عزیزان شما ، که همانا عزیزان ما هم هستند ، در زندان بسر میبرند ، ما را در کنار خود بدانید . ما بعد از دستگیری این عزیزان ، هر روز و هر ساعت ، در محل کارهایمان ، در میان همکاران خود از تلاشهای این انسانهای شریف ، از جسارتهایشان صحبت کرده ایم و اهمیت کارشان را یاد اور شده ایم . و از این روست که لزوم حمایت از دانشجویان و این روز را وظیفه خودمان میدانیم .

امیدواریم با تلاشهای همه کارگران ، جوانان و سایر اقشار مردم در ایران و جهان ، شرایطی فراهم شود که همه دانشجویان و زندانیان سیاسی از زندان آزاد شوند و آن روز ، جشن بزرگی را شاهد خواهیم بود .

زنده باد اتحاد و همبستگی بین المللی برای آزادی دانشجویان
پیروز باد مبارزات مردم برای آزادی زندانیان سیاسی
6/10/86

No comments: