اخبار و مقالات خود را به azadi.barabari@gmail.com بفرستید.
وبلاگ آینه آزادی و برابری http://avbi.blogspot.com/

NOTHING CAN STOP US

December 22, 2007

دادسرای انقلاب از تأیید بازداشت سعید حبیبی خودداری می کند

دادسرای انقلاب از پذیرفتن مسئولیت بازداشت یکی ازیاران ما٬ سعید حبیبی خودداری کرد. صبح امروز محسن حبیبی، پدر سعید حبیبی جهت اطلاع از وضعیت وی به دادگاه انقلاب مراجعه نموده و با عدم پاسخگویی مسئولیت دادسرا مواجه شد.
از طرف دادسرای انقلاب به پدر سعید حبیبی گفته شده که چنین شخصی از سوی این نهاد بازداشت نشده است. پیش از این تعدادی از خانواده های دانشجویان بازداشت شده به دادسرا مراجعه و رسیدهایی مبنی بر تاریخ مراجعه فرزندان خود به دادگاه انقلاب و اتهام اول آنان که اتهام علیه امنیت داخلی ذکر شده دریافت کرده اند.
دستگیری سعید حبیبی در حالی از سوی دادگاه انقلاب تکذیب می شود که ماموران وزارت اطلاعات در همان روز بازداشت با حکم دادستانی به منزل وی مراجعه و اقدام به تفتیش منزل و ضبط وسایل و دست نوشته های شخصی وی نمودند.
زندان بانان مسول جان و امنیت همه یاران زندانی ما هستند. . ما تا آزادی همه دستگیر شدگان از پای نخواهیم نشست.

ما اخیرا شاهد انتشار مکرر اخباری مبنی بر اینکه گویا قرار است بخشی از یاران ما آزاد شوند از سوی بخشی از رسانه های حکومتی که متاسفانه از سوی تعدادی از وبلاگ ها مکررا تکرار میشود٬ بوده ایم. همین جا به منتشر کنندگان این اخبار هشدار میدهیم. آزادی هر تک نفری از یاران ما به شما تحمیل شده است. توطﺋه نیروهای امنیتی در همان حال که هدفی جز دو سته کردن زندانیان دارد٬ محکوم به شکست است!
دانشجویان آزادیخواه و برابری طلب تا آزادی همه دستگیر شدگان از پای نخواهند نشست.

1 comment:

Anonymous said...

لطفاً کمی هم به اخلاق خبری پایبند باشید
ذکر منبع اخبار نشانه شخصیت شماست