اخبار و مقالات خود را به azadi.barabari@gmail.com بفرستید.
وبلاگ آینه آزادی و برابری http://avbi.blogspot.com/

NOTHING CAN STOP US

December 21, 2007

حامد محمدی , بهرنگ زندی و حسن معارفی دیروز پنج شنبه ۲۹ آذر آزاد شدند

بنابر اخبار رسیده سه دانشجوی دانشگاه مازندران به نام حامد محمدی -بهرنگ زندی و حسن معارفی که بیشتر از سه هفته در بازداشت اطلاعات به سر بردند دیروز پنج شنبه ۲۹ آذر آزاد شدند.خبرها حاکی از آن است که آرش پاکزاد یکی از دانشجویان بازداشتی دانشگاه مازندران هنوز تحت بازجویی شدید قرار دارد. هنوز از وضعیت آرش پاکزاد اطلاع کاملی در دست نیست.

امروز 5شنبه 29 آذر خانواده نیما نحوی دانشجوی ترم اول مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل که در تاریخ 20 آذر 86 دستگیر شده بود و در این مدت در بازداشتگاه اطلاعات ساری به سر می برد، توانستند با وی ملاقات کنند.
پدر وی روز چهارشنبه 28 آذر به بازداشتگاه ساری مراجعه کرده و خواستار دیدار با پسرش شده است. در آنجا از وی خواسته شده که درخواست خود را به صورت مکتوب بنویسد و به وی گفته اند که به دلیل تمام شدن وقت اداری، فردا (5شنبه 29 آذر) به دادستانی بابلسر مراجعه کند. پس از مراجعه پدر نیما به دادستانی در روز 5شنبه، وی توانست در آنجا با پسرش ملاقات کند. ظاهرا وعده آزادی نیما نحوی به خانواده اش داده شده بود و آنها سندی را به همراه داشته اند. اما دادستانی وثیقه را که مربوط به تهران بوده، قبول نکرده است و فعلا نیما نحوی در زندان عادی بابل به سر می برد تا روند اداری قبول سند طی شود.

آزادی از زندان را به حامد محمدی -بهرنگ زندی و حسن معارفی عزیز٬ به تک تک دانشجویان آزادیخواه و برابری طلب، خانواده ایشان و دوستان و آشنایان شان و همچنین تمامی آزادیخواهان در سراسر جهان صمیمانه تبریک می گوییم. و یکبار دیگر عزممان را برای آزادی همه دستگیر شدگان اعلام میداریم

No comments: