اخبار و مقالات خود را به azadi.barabari@gmail.com بفرستید.
وبلاگ آینه آزادی و برابری http://avbi.blogspot.com/

NOTHING CAN STOP US

December 19, 2007

خانواده محسن حکیمی ،علیرضا عسگری و حسین غلام خواستار آزادی همسرانشان هستند.

منیژه گازرانی همسر محسن حکیمی که روز جمعه ۲۳ آذر ماه به همراه سه تن از دوستان دیگرش در پارک چیتگر بازداشت شده با بیان این مطلب افزود:«با ابراهیم گوهری، فعال کارگری، علیرضا عسگری و حسین غلامی به همراه خانواده شان به اتفاق برای گلگشت به پارک چیتگر رفته بودیم که نیروی انتظامی همسرانمان را دستگیر و بازداشت کرد.»

او ادامه داد:«جمعه شب آن ها را در پاسگاه نگه داشتند و از ما خواستند تا روز شنبه به دادگاه انقلاب برویم. دادیار شعبه دودایاری ویژه امنیت ملی پس از محاکمه برای سه نفر از آن ها قرار کفالت و برای گوهری قرار وثیقه ۲۰ میلیون تومانی صادر کرد.» خانواده دستگیر شدگان روز یک شنبه وثیقه و کفیل به همراه داشته و به دادگاه رفته اند. با وجود قبول قرار کفالت برای عسگری و غلامی هیچ یک از چهار نفر آزاد نشدند. گازرانی در این باره گفت:«به ما گفتند پرونده در مرحله تحقیقات است و هر چهار نفر را به زندان اوین منتقل کرده اند.محمد شریف وکیل همسرم( محسن حکیمی) نیز به دادگاه رفته و نسبت به بازداشت غیر قانونی او اعتراض کرده ولی دادیار او را نپذیرفته است.»

او افزود:«اکنون خانواده ها نسبت به آزاد نشدن همسرانشان با وجود ارایه کفالت و وثیقه اعتراض دارند.»

گازرانی تاکید کرد:« روز جمعه بعد از دستگیری همسرم به پاسگاه رفتم اما کسی درباره اتهام او پاسخی به من نداد ما فقط برای گردش و تفریح به همراه اعضای خانواده به چیتگر رفته بودیم. همسرم نیز در تماسی که با خانه داشته اعلام کرده است که اتهامی که به او زده اند «اقدام علیه امنیت ملی » است که او نپذیرفته است. زیرا نه تجمعی در پارک داشته و نه قصد سخنرانی و این اتهام کذب است.»

No comments: