اخبار و مقالات خود را به azadi.barabari@gmail.com بفرستید.
وبلاگ آینه آزادی و برابری http://avbi.blogspot.com/

NOTHING CAN STOP US

January 01, 2008

بیانیه ی اعتصاب کنندگان اصفهان در مورد شکستن اعتصاب غذا

دانشجویان شریف و آزاده ی دانشگاه اصفهان

مردم انسان دوست سراسر جهان


اعتصاب غذای دانشجویان دانشگاه اصفهان که از روز دوشنبه سوم دی ماه، رأس ساعت 16 آغاز شده بود، روز هشتم دی ماه پس از قریب 165 ساعت، در تاریخ 10 دی 1386، رأس ساعت 12:45 رسماً در حضور دانشجویان دانشگاه اصفهان به پایان رسید.
روز یکشنبه 9 دی ماه، ساعت 11 جلسه ای با حضور 6 تن از حامیان اعتصاب غذا کنندگان (حنیف خداوردی، کاوه محمدی، بهروز مشایخی، یاور نوذری، رامین فقیه سلطانی، محسن دهقانی) و جناب آقای دکتر رامشت، ریاست محترم دانشگاه اصفهان برگزار شد. در این جلسه دکتر رامشت قول مساعدی مبنی بر لغو همه ی احکام انضباطی صادره در مورد تجمعات اخیر دانشگاه دادند.

در ادامه جلسه ای با حضور اعتصاب غذاکنندگان،دکتر رامشت و چند تن دیگر از مسئولین دانشگاه، در شب همان روز (9دی ماه) تشکیل شد.در این جلسه نیز ایشان قول مساعد دادند که احکام صادره در کمیته ی تجدید نظر بررسی خواهد شد و تمام تلاش خود را در جهت همکاری با اعتصاب غذاکنندگان انجام خواهد داد. همچنین ایشان در خصوص سایر خواسته ها نظیر بازگشایی انجمن اسلامی دانشجویان و صنف نشریات دانشجویی و تشکیل شورای صنفی نیز اعلام کردند که با کمک خود دانشجویان این تشکل ها باید در دانشگاه تشکیل شوند.

از آن جایی که دکتر رامشت را انسانی دانشجو دوست می دانیم و اعتماد کامل به قول ایشان داریم و همچنین به دلیل درخواست تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه اصفهان و دانشجویان آزادی خواه و برابری طلب دانشگاه های سراسر کشورمبنی بر شکست اعتصاب غذا و نیز در جهت حفظ آرامش دانشجویان در فصل امتحانات و برای نشان دادن حسن نیت خود به آقای دکتر رامشت و اثبات این که قصد ایجاد هیچ گونه تشنجی در دانشگاه نداریم، تصمیم به شکستن اعتصاب غذا گرفتیم.

در اینجا لازم است از حمایت های بی دریغ دانشجویان آزاده ی دانشگاه کردستان که از لحظه ی اول ما را تنها نگذاشتند قدردانی کنیم. همچنین از دفتر تحکیم وحدت و دانشجویان دیگر دانشگاه های کشور از جمله دانشگاه امیر کبیر، صنعتی شریف، شیراز، بابلسر، زاهدان، شاهرود، همدان و... نهایت تشکر را داریم و نیز ضروری می دانیم که از تمامی نهاد ها و انسان هایی که در این مدت ما را مورد حمایت خود قرار دادند قدردانی نماییم.

در نهایت نیز باید تشکر مخصوص خود را از دانشجویان دانشگاه اصفهان که در این 8 روز اعتصاب غذا با همکاری ها و حمایت های بی دریغشان، یک لحظه اعتصاب غذاکنندگان را تنها نگذاشتند اعلام کنیم. امید است روزی بتوانیم این حمایت ها و از خود گذشتگی ها را جبران نماییم.

علیرضا داودی، ارسلان صادقی، مازیار معصومی، پژمان عباسی، مهدی پولادی، احمد صادقی.

No comments: