اخبار و مقالات خود را به azadi.barabari@gmail.com بفرستید.
وبلاگ آینه آزادی و برابری http://avbi.blogspot.com/

NOTHING CAN STOP US

January 29, 2008

تغییر نشانی سایت

به دلیل فیلتر شدن در برخی شهرستان ها
سایت آزادی برابری به نشانی زیر انتقال یافت:

21 comments:

Anonymous said...

شش روز از اعتصاب غذاي آرش مي گذرد

مقامات امنیتی از ملاقات آرش پاكزاد و وكيلش جلوگیری کردند



دكتر زرافشان روز يكشنبه (8/10/86) از تهران وارد ساري شد اما اجازه ي ملاقات با موكلش به وي داده نشد.

زرافشان كه شديداً به قضاياي پيش آمده بر سر آزادي آزش معترض بود به مامورين تاكيد كرد كه اگر حتي يك كپي از مدارك تاييد آزادي آرش در دست داشت به راحتي از اين مسئله نمي گذشت.

اطلاعاتي ها با نهايت بي شرمي ادعاي پشيماني كردند و از آزاد كردن آرش سر باز زدند.



وي به ناچار همان شب ملاقاتي با خانواده آرش در لابي هتل محل اقامتش ترتيب داد. و از وضعيت جسمي و روحي آرش جويا و به اين صورت از اعتصاب غذاي موكلش با خبر شد.

نكته جالب توجه كنترل محسوس اين ملاقات بود . بطوريكه عوامل اطلاعات بصورت كاملاً علني و در لابي هتل اقدام به استراق سمع و كنترل اعمال و رفتار ملاقات كنندگان كردند.



اما موضوع نگران كننده اعتصاب غذاي آرش است.

هم اكنون ۶ روز از اين موضوع مي گذرد و وضعيت جسمي آرش لحظه به لحظه وخيم تر ميشود...



آي آدمها كه در ساحل نشسته ،

شاد و خندانيد....

Anonymous said...

hame negarane vaziate arashim.omidvarim harche zudtar azad beshe

Anonymous said...

نه ما راحت نیستیم دلمون اونجاست ولی کاری ازمون ساخته نیست

Anonymous said...

سلام و خسته نباشيد ، ميخواستم در جريان باشيد که وبلاگ هواداران سازمان فداييان ( اقليت ) با مطلب " ایران درهفته‌ای که گذشت ( بنقل از رادیو دمکراسی شورائی ) " به روز شد. در ضمن در بخش کتابخانه و انتشارات در حال حاضر ۵۳ کتاب و مقاله موجود ميباشد که در حال تکميل کردن آن ميباشيم، لطفا با نظرات و پيشنهادات خود، ما را ياری کنيد. قبلا از محبت شما سپاسگزاريم. هواداران سازمان فداييان ( اقليت )

Anonymous said...

خففففه بابا حال نداري ... زر زيادي نزنيد كه دهنتونو به گا ندن ...شماها كه ادعاتونه بايد 2 ماه تو امريكا زندگي كنيد كه ببينيد واسه حرف از ازادي زدن كونتونو پاره ميكننو با باتوم دندوناتونو تو دهنتوت خرد ... تازه اگه تكرار بشه ماتحتتونو ميچسبونن به صندلي برقي كه ديگه اظهار فضله نكنيد

Anonymous said...

Be Omide Azadiye Hameye Azadi Khahane Iran Wa Jahan! :)

Anonymous said...

salam
az diroz ta hala har kari mokonam mikonam nemitonam varede site azadi-barabari.net
sham.engar chenin siti vojod nadashte bashe dar sorati ke diroz sobh vared shodam aya moshkeli to site vojod dare va raf mishe ya moshkel momkene az pc man bashe

Anonymous said...

بچه ها خودمونیم شما هم دیگه زیادی پیاز داغشو زیاد کردید مخصوصا دانشجوی اگاه که معلومه از شدت ناراحتی یه خورده اب قاطیش کرده.موفق باشید و بچه های ایران بمانید(از بیگانه دوری کنید)9

Frank Partisan said...

Comradely greetings.

Anonymous said...

با سلام ودرود بر شما هم وطن گرامي ومحترم


چه كسي جوابگوو چه كسي فرياد رس است ؟؟؟؟


یکشنبه مورخ7/11/1386 ساعت 9 شب زنگ در خانه ی آقای بهرامی از بهائیان آباده توسط دو نفر زده می شود.
بعد از2،3 دقیقه آن افراد در را با لگد می کوبند اما چون پشت در بسته شده بوده، ایشان موفق نمی شوند که به داخل خانه بیایند. ناگهان دو دختر چند نفر را که صورتشان را با چفیه پوشانده بودند روی پشت بام می بینند و اعتراض می کنند که در جواب اعتراض چفیه پوشان می گویند:" برید تو! خفه شین!"


دخترها ناگهان می بینند که دیوار بسیار بلند خانه فرو می ریزد و لودری در حال تخریب آن است. همزمان10، 15 نفر با اسلحه وارد منزل می شوند. دخترها که وحشت زده شده بودند، فریاد زنان و گریان به سمت در خروجی خانه فرار می کنند..
ماموران مسلح حدود ساعت 9:45، بعد از تخریب دیوار خانه و بازرسی خانه و گشتن تمامی کمدهای خانه، سریع محل را ترک می کنند

فردای این اتفاق، نامه ای در منزل آقای بهرامی انداخته می شود که مضمون آن چنین است:
بهرامی بهایی، عاشقان امام حسین، میخواهند وجود تو را از آباده پاک کنند، تا دو هفته برای تخلیه ی منزل فرصت داری در غیر این صورت خانه ات با خاک یکسان خواهد شد،
واين در حاي است كه در اكثر شهرهاي ايران بهائيان باز داشت شده و گلستانها(محل خاكسپاري بهائيان ) شهرهاي يزد ونجف اباد ويران وحتي درختان سبز را از ريشه كشيده اند وباز در رسانه ها فرياد ميزنند كه اين بهائيان اسرائيلي هستند http://jooyya.blogfa.com

Anonymous said...

در انواع رسانه ها ديده مي شود كه مخالفان استاد ايليا . م . رام الله ، آن روباه صفتان منافق آرام و قرار ندارند و براي حفظ منافع و منيتي كه در معرض خطر از دست دادن مي بينند به هر حيله و نيرنگي دست مي زنند و البته خداوند هم فرموده است :
و مكروا و مكرالله
سياه دلان شب زده كه تاب ديدن نور را ندارند حسابي ترسيده اند . از چي ؟
در وبلاگمان جواب اين سوال را ببينيد و بشنويد .
منتظر حضور و نظرتان هستيم .

Anonymous said...

يك نفر نمي فهمد ، دو نفر نمي فهمد ، سه نفر ... ؛ آيا يكصد و شصت هزار نفر هم اگر جمع بشوند و بگويند كه خورشيد را در آسمان مي بينند ، باز هم نمي فهمند ؟!
نظر شما چيست ؟ شرح ياران ايليا . م . رام الله را در وبلاگ ما بخوانيد و نظر دهيد .
با آرزوي موفقيت براي تمامي حق دوستان و حق پرستان

Anonymous said...

وبلاگ لباس شخصی با بیانیه ی نشر اینترنتی زیرزمینی ایران بازگشایی شد.... هم اکنون نیازمند یاری سبزتان... ببخشید

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the OLED, I hope you enjoy. The address is http://oled-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonymous said...

سلام
متن زيبايتان را خواندم
::::::::::::::::::::::::::::::
اگرروزي كسي ازمن بپرسد
كه ديگرقصدت ازاين زندگي چيست؟
بدوگويم كه چون مي ترسم از مرگ
مراراهي به غير از زيستن نيست!!!

من آن دم چشم بردنياگشودم
يه بارزندگي بردوش من بود
چو بي دلخواه خويشم آفريدند
مراكي چاره اي جز زيستن بود!!!

من اينجا فقط ميهماني ناشناسم
كه با نا آشنايانم سخن نيست
بهركس روي كردم ديدم كه اي واي
مرا ازاو بر، اورازمن نيست

برونم كي خبر داد از درونم
كه آن خاموش واين آتشفشان بود
نقابي داشتم برچهره ، آرام
كه در پشتش چه طوفاني نهان بود

همه گويند عيب از ديده توست
جهان را بد چه مي بيني كه زيباست
ندانم راست است اين گفته يا نه
ولي نيك دانم كه عيب از هستي ماست

چه سوداز تابش اين ماه وخورشيد
كه چشمان مرا تابندگي نيست
جهان را گرنشاط زندگي هست
مرا ديگر نشاطي جز زيستن نيست
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
موفق وپيروز باشيد
منتظر قدمهاي گرمتان هستم

Anonymous said...

تزر مفت نزنید کس کش ها

Anonymous said...

ازاینکه زمانی از عمر خود راصرف آگاهی بخشیدن وبرقراری ارتباط با دیگران می کنید از شما سپاسگزاریم . شاخه جوانان مشارکت مازندران آماده شنیدن نظرات و انتقادات شما میباشد . تلفن تماس: 09358285758

Anonymous said...

ازاینکه زمانی از عمر خود راصرف آگاهی بخشیدن وبرقراری ارتباط با دیگران می کنید از شما سپاسگزاریم . شاخه جوانان مشارکت مازندران آماده شنیدن نظرات و انتقادات شما میباشد . تلفن تماس: 09358285758

Anonymous said...

ازاینکه زمانی از عمر خود راصرف آگاهی بخشیدن وبرقراری ارتباط با دیگران می کنید از شما سپاسگزاریم . شاخه جوانان مشارکت مازندران آماده شنیدن نظرات و انتقادات شما میباشد . تلفن تماس: 09358285758

پیام ال یاسین said...

سواستفاده های غیراخلاقی دایره مذاهب وزارت اطلاعات از مدارک شخصی اعضای جمعیت ال یاسین
در طی چند سال اخیر دایره مذاهب وزارت اطلاعات با قرار دادن میکروفن و نصب دوربین در اتاق خواب ها و حمام های منازل، و شنود مکالمات خصوصی برخی اعضای جمعیت ال یاسین حریم شخصی افراد را مورد تعرض قرار داده و از این طریق سعی داشته تا شاگردان استاد ایلیا (پیمان فتاحی) را در جهت همکاری با دستگاه امنیتی ایران تحت فشار قرار دهد. تهدیدها و سواستفاده های غیراخلاقی دایره مذاهب وزارت اطلاعات همچنان ادامه دارد تا جایی که مطلع شده ایم چندی است که مأموران این نهاد امنیتی از طریق بازیابی کامپیوترها و نوت بوک های شخصی افراد به فیلم های خصوصی و عکس های خانوادگی عده ای از اعضای جمعیت ال یاسین دست یافته و مدارک خصوصی افراد را به عنوان اهرم فشار و دستاویزی در جهت پیشبرد مقاصد جاعلانه و فریبکارانه خود قرار داده اند.
این در حالی است که وظیفه ی دستگاه های امنیتی کشورها، برقراری امنیت جامعه و حفاظت از حریم شخصی افراد می باشد اما متأسفانه دستگاه امنیتی ایران خود عامل تعرض به حیطه ی خصوصی و مخل آسایش شهروندان ایرانی محسوب می شود.

ferdous said...

ستاره هنرهای رزمی ایران در بند

با وجودیکه ماهها از بازداشت غیر قانونی بنیان گذار و رئیس رزمگاه کماندو ایران توسط ماموران امنیتی وزارت اطلاعات می گذرد تاکنون تکلیف پرونده قضایی وی مشخص نشده است.
عبدالحمید باقریان معرروف به یکیتا که از نخبگان هنرهای ایرانی و از طراحان زبردست بر نامه های فرهنگی و ورزشی با گرایش به فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی است در صبح زود روز 5شنبه 5\10\87 در حین عزیمت به محل کار خود توسط مامورین وزارت اطلاعات بازداشت شد. گفته می شود وی در زمان دستگیری فاقد هرگونه سلاح سرد و گرم بوده و پس از ردیابی مسیر حرکتش از فرودگاه مهرآباد تهران به شهرستان شاهی(قائمشهر) و مراقبت شبانه منزلش در صبح روز بعد با حمله سنگین چندین مامور حفاظتی و ماموریتی وزارت اطلاعات که توسط چند خودروی شخصی هدایت می شدند به همراه مدیر مرکزآموزش رزمگاه کماندو ایران دستگیر شد.
پس از دستگیری و انتقال به مکان نامعلومی بمدت شش ماه در سلول انفرادی وزارت اطلاعات تحت فشارهای سنگین روحی و روانی و باگذشت چندین ماه از هرگونه ملاقات با خانواده و وکیل تاکنون محروم بوده است.
حداقل حقوق بشر نیز در مورد او و یارانش رعایت نشده است بلافاصله پس از دستگیری این طراح و مبتکر و منتقد نخبه فرهنگی و ورزشی بسیاری از مربیان و مسئولین رزمگاه کماندو ایران در سرتاسر کشور بصورت زنجیره ای و پی در پی دستگیر شدند.
پس از 6 ماه تحمل سلول انفرادی به زندان منتقل و حتی تا ده روز ممنوع ملاقات و حتی محروم از تماس تلفنی با خانواده اش بود. هم اکنون نیز با قرار بازداشت غیر قانونی بسر می برد.
از جمله اتهامات وارده به این استاد اخلاق و وارسته تشکیل جمعیت و انجمن جهت اقدام علیه امنیت ملی می باشد به این مضمون که دارای دهها هزار نیرو آموزش دیده رزمی زبده که به ظن حکومت ایران حضور این نیروها زبده و منظم جهت تغییر حکومت بسیار موثر است .