اخبار و مقالات خود را به azadi.barabari@gmail.com بفرستید.
وبلاگ آینه آزادی و برابری http://avbi.blogspot.com/

NOTHING CAN STOP US

January 01, 2008

شعری از یکی از دانشجویان آزادی خواه و برابری طلب

سروده اي براي رفقا آرش پاكزاد و نادر احسني


تداعي پسيان
ويا نه رزا هنگامي كه در خيابان هاي برلين در خون مي غلتيد
به استواري صفر به راه خود ادامه دهيد
اينجا ايران است
مام ميهن در خطر است
وچند پلاكارد سرخ امنيت ملي را تهديد مي كند
با خود مي گويد عابر جرم شما چيست؟
ياد روزيافتادم كه آرش آن بالا داد مي زد
ونادر يار دبستاني مي خواند
به قول خسرو كارتان كارستان بود
وبه انبار استبداد كبريتي زديد
تا اين دخمه آتش بگيرد
تداعي اراني
وروزهاي التهاب 53 نفر
وروزهاي داغ بهمن
اگر آزادتان نكنند تمام شهر را سرخ خواهم كرد
نه با خون
با پرچم سرخ داس وچكش
واين بار آن را بر بام اوين برافراشته خواهم كرد

4 comments:

Anonymous said...

من اگه نباشم کی واسه همیشه تو رو می پرسته ای ایرااااااااااااان......
با آرزوی موفقیت برای همه شما دوستان عزیز

Anonymous said...

I don't worship Iran. I worship those raise the equality and freedom flag. I love them deeply and I praise them any moment.

Anonymous said...

من اگر برخیزم تو اگر بر خیزی همه بر می خیزند نادر چان یادآن روز بخیر که با جه چسارتی این شعرها را میخواندی

Anonymous said...

بچه ها حالتون خوبه؟نه واقعا دارم میپرسم؟اولا که شما خیلی ناز نازی تشریف دارید اگه زمان شاه بودید و میخواستن شکنجتون کنن چکار میکردین دوما حالا اعتراض و مخالفت اشکالی نداره ولی بچه ها یادتون باشه که همه ما ایرانی هستیم و همدیگرو دوست داریم پس باید مشکلاتمون رو خودمون حل کنیم و بهانه دست دشمنانمون ندیم اگه اعتراض بکنید بدون پناه بردن به بیگانه حتی من هم که طرفداره اقای احمدی نژاد هستم حمایتتون میکنم در غیر این صورت مردم از شما حمایت نمیکنن